lørdag den 14. april 2012

En tur ud i den civiliserede verden

Når en lille by som newton stewart føles som hovedbanegården i myldretid, må det simpelthen være for længe siden jeg har været uden for osteklokken her på penninghame!
Garry og jeg tog en tur til den nærliggende by i dag efter nye forsyninger til køleskabet, samt et kig i diverse genbrugsbutikker. - hvor mit, ellers totalt ubrugte, shopping-gen kom frem igen.
På trods af glæden ved det fyldte køleskab og de 'nye' klæder, har jeg det så godt her i vores osteklokke, at jeg ikke håber at se mere til verden derude de næste par uger.
- det skulle da lige være en campingtur i den nærliggende nationalpark i næste uge. Hvor det dog mere er mit 'spejder-gen' end mit shopping-gen jeg vil få brug for!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar