onsdag den 9. maj 2012

The Caravan - part 1,5

Ydsmykningen af vores campingvogn gaar ikke alt for staerkt, (det er jo stadig for tidligt paa aaret til at vi kan gemme den helt vaek bag diverse klatrende planter), men lidt sker her da alligevel.
Vi arbejdede lidt videre paa det i gaar, hvor mens Garry arbejde paa forenden (Billede 1 og 2), lavede jeg os en lille terasse bag ved campingvognen (billed 3 og 4).

Ellers sker der ikke det store her, der er dog et kursus her paa stedet fortiden, hvilket vil sige at vi faar serveret fantastisk macrobiotic mad 2 gange dagligt. - det kan jeg altsaa godt blive forvent med!

I weekenden gik jeg en tur i den naerliggende skov, tog min haengekoeje og en god bog med, det var desvaerre for koldt til at blive der hele dagen, saa jeg endte med at gaa paa oplevelse i skoven i stedet. Det var nu ogsaa skoent!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar